All Inclusive

Vores All Inclusive betyder

  1. Vi hjælper med import af stamdata fra gammelt system
    Dette er begrænset til kunder, leverandører, varer og evt. styklister
    Vi importerer kun poster, såfremt der er mere end 100 poster - ellers opretter man selv disse manuelt.
  2. Vi hjælper med opsætning af systemet.
    Det forventes at du som kunde har kendskab til almindelig bogføring, og at du dermed kan teste at bogføring sker efter hensigten.
  3. Vi tilbyder daglig support.
    I kan kontakte os på e-mail : support@systemcenter.dk
    I kan kontakte os på telefon: 87 11 37 37
  4. Programmeringstilretninger er ikke omfattet af konceptet, men såfremt der er forskellige standard layouts til rådighed, hjælper vi selvfølgelig med opsætning af disse.
  5. Kursus er ikke en del af konceptet, men vi tilbyder gerne kursus i de forskellige moduler, men det vil i så fald blive afregnet særskilt.

Kort fortalt. Vi hjælper dig med at få systemet til at fungere.

Fakturering

Du modtager en faktura når server er oprettet.
Fakturering sker for 3 måneder af gangen.
Når faktura er betalt er der adgang til den bestilte løsning.

Aftalen kan opsiges med 1 måneders varsel til periodens udløb. Såfremt aftalen ikke opsiges vil den automatisk blive forlænget. Opsigelsen skal ske skriftligt til info@systemcenter.dk